Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

1. Hogyan tudok rendelni?

A rendeléshez válaszd ki a kívánt terméket, tedd a kosárba, majd a „Pénztár” oldalon add meg a szállítási és számlázási adatokat, végül válaszd ki a fizetési módot, és véglegesítsd a rendelést.

2. Kell regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, regisztráció nélkül is vásárolhatsz. Azonban regisztrált vásárlóként nyomon követheted rendeléseidet, egyszerűbben újra rendelhetsz, és elérheted korábbi vásárlásaidat.

3. Hogyan fizethetek?

Jelenleg az alábbi fizetési módokat kínáljuk:

  • Banki átutalás

  • Utánvét (készpénz vagy bankkártya a futárnál)

  • Online bankkártyás fizetés (Barion)

A fizetési lehetőségek a Pénztár oldalon részletesen megjelennek.

4. Milyen szállítási lehetőségek vannak?

A csomagokat GLS futárszolgálattal küldjük házhoz, illetve (opcionálisan) GLS csomagpontra. A szállítási díjak és részletek a Pénztár oldalon találhatók.

5. Mikor kapom meg a rendelésem?

A megrendelések feldolgozása általában 1–2 munkanapot vesz igénybe. A kézbesítés ezt követően 1–3 munkanapon belül történik.

6. Hol tudom nyomon követni a rendelésem?

A rendelés elküldése után e-mailben értesítünk, és amennyiben futárszolgálattal küldjük a csomagot, egy nyomkövetési linket is küldünk, ahol nyomon követheted a csomagod állapotát.

7. Elállhatok a vásárlástól?

Igen, a vásárlástól a csomag átvételét követően 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. A visszaküldés feltételeiről és pontos menetéről az Általános Szerződési Feltételek dokumentumban tájékozódhatsz.

8. Mit tehetek, ha sérült terméket kaptam?

Kérjük, minden esetben készíts fotót a sérült csomagról vagy termékről, és küldd el ügyfélszolgálatunknak az info@queenbynails.hu e-mail címre. A lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot és megoldjuk a problémát.

9. Nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Elsőként ellenőrizd a spam/promóciós mappákat is. Ha ott sincs, kérjük, írj az ügyfélszolgálatnak, és utánanézünk a rendelésednek.